مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-30ورزشي

عهد هشتگانه شهردار جدید با کرمانی ها


شهردار کرمان شفافیت حداکثری با مردم، حرکت به سمت احیای جهان شهری کرمان، اولویت دهی به مستضعفین و محرومین، تلاش برای مدیریت عالمانه، نخبگانی و استفاده از نیروهای بی بدیل انسانی، - تلاش برای تسهیل امور مردم به ویژه در حوزه تفریح، زنان، ورزش، استقبال از حضور همه صاحبان سرمایه، تعامل حداکثری در مدیریت شهری با مسئولین و شهردار همه بودن را از عهد خود با مردم برشمرد.

سعید شعرباف صبح امروز هشتم آبان ماه در آیین تکریم از خدمات شهردار سابق کرمان و معارفه خود گفت: هشت اصل کلیدی در مدیریت شهری در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی شفافیت حداکثری با مردم، حرکت به سمت احیای جهان شهری کرمان، اولویت دهی به مستضعفین و محرومین، تلاش برای مدیریت عالمانه، نخبگانی و استفاده از نیروهای بی بدیل انسانی، تلاش برای تسهیل امور مردم به ویژه در حوزه تفریح، زنان، ورزش، استقبال از حضور همه صاحبان سرمایه، تعامل حداکثری در مدیریت شهری با مسئولین و شهردار همه بودن را از عهد خود با مردم برشمرد.

شهردار جدید کرمان مقاومت را یک وزن و اسم ندانست و افزود: مقاومت یک ماهیت است و کرمان مهد تمدن و مقاومت است و از ابتدای تاریخ تاکنون کرمان مهد پهلوانان و قهرمانان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عهد هشتگانه شهردار جدید با کرمانی ها

عهد هشتگانه شهردار جدید با کرمانی ها