مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-30سياسي

جهاد دانشجویان یزدی در مناطق محروم استان هرمزگان


مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) بسیج دانشجویی یزد از برگزاری اردوی جهادی تابستان 1400 این گروه در روستای زاچ و داربست شهرستان بشاگرد استان هرمزگان خبر داد.

- ایسنا/یزد مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) بسیج دانشجویی یزد از برگزاری اردوی جهادی تابستان 1400 این گروه در روستای زاچ و داربست شهرستان بشاگرد استان هرمزگان خبر داد.

محسن درویش زاده در این باره افزود: زاچ و داربست در غربی ترین نقطه بشاگرد هرمزگان با فاصله بیش از 270 کیلومتر با مرکز این شهرستان قرار دارد به طوری که می توان آنها را دورترین روستاهای بشاگرد از بعد مسافتی خواند.

وی با بیان این که روستاهای زاچ و داربست بشاگرد در سیل دی ماه 98 شرق هرمزگان دچار خسارت های فراوانی شده بود، اظهار کرد: اهالی این روستاها خواستار رسیدگی به وضعیت مسکن، آب و برق و اسکان در مکانی دائمی و ثابت بودند ولی طی این مدت با وجود اقداماتی از سوی مسئولان صورت گرفته بود همچنان تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله دارد.

درویش زاده گفت: با توجه به فعالیت های مستمر گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) یزد در مناطق محروم برای برگزاری اردوی جهادی برون استانی هجرت با توجه به سطح محرومیت شهرستان های استان هرمزگان و فعالیت های انجام شده در این مناطق، گروه برای برنامه تابستان خود تصمیم به برگزاری اردو در منطقه شهرک شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشجویان یزدی در مناطق محروم استان هرمزگان

جهاد دانشجویان یزدی در مناطق محروم استان هرمزگان