مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-30سياسي

اولویت معاونت زنان بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار


معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دراولین نشست هم اندیشی دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده گفت: توانمندسازی و کارآفرینی خصوصا برای زنان سرپرست خانوار یکی از اولویت های معاونت زنان است.

- ، انسیه خزعلی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اولین نشست هم اندیشی دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده در دولت سیزدهم که با هدف بررسی اولویت ها و مشکلات مربوط به زن و خانواده ضمن تاکید بر همکاری با ستاد ملی زن و خانواده و برگزاری منظم این جلسات، عنوان کرد: در حال برنامه ریزی هایی برای بهبود و ارتقاء جایگاه معاونت زنان و خانواده هستیم.

همچنین در تلاش هستیم تا بتوانیم زن و خانواده تراز انقلاب اسلامی را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از تاکیدات رییس جمهور در این مدت، توجه به مسائل زن و خانواده، تدوین قوانین و لوایحی بود که بتواند این جایگاه را ارتقاء و آسیب های این حوزه را کم و تا حد امکان از آن جلوگیری کند، همچنین تلاش برای ازدواج جوانان، پیشگیری از طلاق و کنترل آسیب های ناشی از آن، بوده است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور اظهار کرد: این معاونت تدوین و عملیاتی کردن برنامه هایی در دو حوزه توانمندسازی و کارآفرینی، خصوصاً برای زنان سرپرست خانوار را در اولویت قرار داده است؛ علاوه بر این برنامه هایی نیز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت معاونت زنان بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

اولویت معاونت زنان بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار