مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-30پزشكي

واکنش بسیج دانشجویی به وقایع دستیاری در یک بیمارستان آموزشی


بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیانیه ای نسبت به وقایع اخیر در ارتباط با دستیاران تخصصی بیمارستان های دانشگاه واکنش نشان داد.

- به نقل از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این بیانیه یادآور شده است: اصلاح آموزش پزشکی عمومی و تخصصی همواره به عنوان یکی از چالش های اصلی در بین مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی مطرح شده است.

تلاش تمام مسئولین مرتبط با این حیطه بایستی همواره بر این موضوع متمرکز باشد که خروجی دانشکده ها و بیمارستان ها به قاعده و نه به طور استثنا دکتر قریب باشند.

طبیبانی که نه فقط به فکر درمان جسم، بلکه در اندیشه درمان روح بیمار نیز باشند.

حواشی اخیر پیرامون رفتار یکی از دستیاران تخصصی رشته ارتوپدی بیمارستان امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسائل دیگری من جمله خودکشی یک دستیار دیگر این بیمارستان (که یازدهمین مورد فوت در سال جاری بود) و انصراف تعدادی از دستیاران (که مبتلا به برخی رشته ها و بیمارستان های دیگر نیز است) بسیج دانشجویی را بر آن داشت تا به اختصار مواردی را در این خصوص ذکر کند: 1) رسانه ای شدن اقدامات غیرانسانی دستیار مذکور نوک کوه یخ معضلات متعدد دستیاران تخصصی در سراسر کشور است که واکنش های متعددی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بسیج دانشجویی به وقایع دستیاری در یک بیمارستان آموزشی

واکنش بسیج دانشجویی به وقایع دستیاری در یک بیمارستان آموزشی