مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-30سياسي

زندانبانی را نباید محدود به نگهبانی کرد


رییس سازمان زندان ها در دومین روز سفر به استان خوزستان با حضور در زندان مسجدسلیمان با کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور محمد مهدی حاج محمدی پیش از ظهر امروز وارد زندان مسجدسلیمان شد و در جمع صمیمی همکاران حضور یافت.

حاج محمدی در دیدار با کارکنان این مرکز گفت: محدود کردن شغل ارزشمند زندانبانی به صرف نگهبانی و نگهداری از زندانیان، تضییع تلاش ها و ارزش های کارکنان و کار زندانبان هاست.

وی افزود: زندانبان مراقب است، مراقبت می کند تا مجرم احیا شود و پس از تاثیرپذیری از فرآیندهای اصلاحی و تربیتی، به عنوان یک انسان مفید برای جامعه به زندگی باز گردد.

عضو شورای عالی قوه قضاییه تصریح کرد: اگر ما زندانی را یک بیمار مبتلا به آسیب های اجتماعی بدانیم، زندانبان مانند پزشک و پرستاری است که مراقبت می کند تا این بیمار پس از رعایت دستورالعمل ها و تمهیدات درمانی، بهبود یافته و سلامتی خود را باز یابد.

وی ادامه داد: بنابراین همه کارکنان زندان باید از ارزش ها و محصول کار زندانبانی صیانت کنند تا هدف عالیه آن که احیای انسان هاست محقق شود.

رییس سازمان زندان ها در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با تلاش های بسیار گسترده و رایزنی های فراگیر در بخش های مختلف، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانبانی را نباید محدود به نگهبانی کرد

زندانبانی را نباید محدود به نگهبانی کرد