مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-30اقتصادي

طرح آمایش صنعتی- معدنی و تجاری در کشور ایجاد می شود


معدنی و تجاری درباره طرح های نیمه فعال و زیرساخت های هر استان در کشور ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد تشکینی در حاشیه بازدید از طرح های صنعتی شهرستان های شوشتر و گتوند اظهار کرد: استان خوزستان پتانسیل ها و ظرفیت های خیلی خوبی دارد.

وی افزود: می توان زیرساخت های تجاری شهر شوشتر را در حوزه شیلات و به ویژه صنایع تسهیلی توسعه داد؛ همچنین توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی می تواند ایجاد ارزش افزوده کند که این امر توسعه صادرات را داشته و برای ایجاد اشتغال در استان کمک می کند.

نماینده وزیر صمت در ادامه آمایش صنعتی - معدنی و تجاری را یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی اعلام کرد و گفت: آمایش صنعتی - معدنی و تجاری یکی از مهم ترین برنامه های صنعت، معدن و تجارت است اما در سال های اخیر توزیع منابع میان شهرستان ها و استان ها عادلانه و بهینه نبود.

نماینده وزیر صمت با تأکید بر اینکه امروزه آمایش صنعتی - معدنی و تجاری یک ضرورت و یک انتخاب برای اقتصاد ایران است، افزود: تا پایان سال جاری سند آمایش تمام استان ها به تفکیک، شهرستان های کشور در این طرح آماده خواهند شد.

وی ادامه داد: سند نقشه مطلوب آمایش هر استان به تفکیک شهرستان مشخص و پس از آن اولویت های صنعتی، معدنی و بازرگانی داخلی و تجارت هر استان به تفکیک هر شهرستان مشخص خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش صنعتی- معدنی و تجاری در کشور ایجاد می شود

طرح آمایش صنعتی- معدنی و تجاری در کشور ایجاد می شود