مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-30اقتصادي

هجوم خودروهای بیشتر به جاده ها در هفته گذشته


در هفته گذشته خودروهای بیشتری در محورهای مواصلاتی مشاهده شده اند اما تعداد سفرهای آن ها کاهش جزیی نسبت به هفته قبل از آن داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته گذشته براساس جدیدترین آمارهای مرکز مدیریت راه های کشور درباره وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی 30 مهر ماه تا ششم آبان ماه، یک میلیون و 957 هزار و 991 وسیله نقلیه در هر روز به صورت متوسط در محورهای مواصلاتی کشور تردد کرده اند که نسبت به هفته قبل از آن یک درصد کاهش یافته اما در قیاس با هفته مشابه در سال گذشته 16 درصد افزایش پیدا کرده است.

این آمار در حالی به ثبت رسیده که بر اساس اطلاعات پلاک های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان 9 میلیون و 210 هزار پلاک خودرو در بازه زمانی (30 مهر ماه تا ششم آبان ماه) مورد نظر در جاده های کشور مشاهده شدند که 160 هزار خودرو بیشتر از هفته قبل از این بررسی بوده است.

همچنین خودروهای تهران و البرز مانند گذشته با سهمی بیش از 20 درصد بالاترین رتبه را در این میان از آن خود کرده اند و پس از آن، خودرهایی با پلاک اصفهان، فارس، خراسان رضوی و مازندران در رتبه های بعدی قرار دارند.

از سوی دیگر آمارها نشان می دهد که مجموع ورود و خروج وسایل نقلیه مختلف در هفته گذشته در استان های کشور وضعیت متفاوتی را تجربه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم خودروهای بیشتر به جاده ها در هفته گذشته

هجوم خودروهای بیشتر به جاده ها در هفته گذشته