مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-30اقتصادي

میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشوری


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان کمتر از میانگین کشوری است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان کمتر از میانگین کشوری است.

علی بیگ زاده در جلسه ستاد کرونا که هشت آبان ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان به کمتر از 40 درصد رسیده است.

وی تاکیدکرد: برای جلوگیری از به وجود آمدن پیک ششم کرونا در این استان از مردم درخواست می شود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی همچون زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند.

بیگ زاده در ارتباط با واکسیناسیون انجام شده نیز گفت: میزان واکسیناسیون انجام شده در استان سه درصد از میانگین کشوری بالاتر است، بطوریکه در حال حاضر سطح واکسیناسیون در این استان به 80 درصد رسیده است.

وی افزود: البته برخی از شهرستان های استان از لحاظ تزریق واکسن کرونا در سطح بالا و برخی نیز در سطح پایینی قرار دارند؛ به عنوان مثال سطح تزریق واکسن کرونا در بجنورد به 90 درصد و در شیروان به 69 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشوری

میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشوری