مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-30سياسي

پیگیری ایجاد آرامستان در شرق زنجان


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برگزاری جلسه با نمایندگان و اداره کل راه و شهرسازی گفت: پرداخت 60 میلیارد ریال به پروژه سبزه میدان از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی و همکاری در ایجاد آرامستان در شرق زنجان بود.

- منصور مرادلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای استفاده بیشتر از ظرفیت دستگاه های اجرایی جلسات مشترک با آنها برگزار می شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اخیرا هم جلسه مشترک اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، شهرداری، شورای شهر با حضور نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل وهیأت همراه، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه موضوع حق و حقوق شهرداری از بابت مزایای ورود به محدوده شهری، تفکیک و تغییر کاربری اراضی دولتی برابر قوانین و مقررات جاری و استفاده از ظرفیت دو دستگاه در توسعه مدیریت شهری و ارائه و ایجاد خدمات در مناطق مختلف شهری بخصوص شهرک های اقماری بررسی شد.

مرادلو ادامه داد: طرح مطالبات بین شهرداری و راه و شهرسازی و انجام تعهدات توسط طرفین، تعیین تکلیف سند آرامستان جدید و پرداخت مطالبات شهرداری از بابت هزینه های صدور احداث پروژه های اقدام ملی در سطح شهر و بافت های فرسوده توسط اداره کل مسکن و شهرسازی نیز از دیگر موضوعاتی بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ایجاد آرامستان در شرق زنجان

پیگیری ایجاد آرامستان در شرق زنجان