مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-30سياسي

چند نمونه از خطا های آگهی های تلویزیونی و محیطی


در تابناک مطلبی دیدم در مورد انتقاد کیهان از تبلیغات تلویزیونی.

کیهان در قسمتی از این متن نوشته بود:در حال حاضر بیشتر آگهی های بازرگانی که از شبکه های تلویزیونی رسانه ملی پخش می شود در جهت اهداف ارزشی و اسلامی نیست و متأسفانه اشاعه تبلیغ سبک زندگی و فرهنگ غربی است.

از طرفی هم این روز ها شاهد پخش آگهی های بازرگانی و تجاری از شبکه های تلویزیونی صداوسیما هستیم که کپی برداری شده از نوع خارجی و هالیوودی است.

بنده نیز لازم دیدم چند مورد دیگر به این نوشته ی کیهان اضافه کنم: در اکثر آگهی ها، شخصیت های آگهی، در منازلی بسیار گرانبها و فوق لوکس دیده میشوند.

خانه هایی چند صد متری با لوازم و دکوراسیون گرانبها که با سبک زندگی نود و شش درصد از هم میهنان زحمت کش و پاکدست، همخوانی ندارد.

تبلیغ سازان عزیز! اشتباه نکنید، چیزی که تبلیغ را فاخر می کند، خلاقیت و ذهن و ایده ی فاخر است نه خانه ی فاخر.

سازندگان تبلیغات تلویزیونی، فکر می کنند می شود جای خالی ایده و خلاقیت را با خانه های لوکس پر کرد.

این کار اتفاقا تاثیر عکس داشته و باعث کاهش فروش و آسیب دیدن نام تجاری می شود.

-خطای عمدی فاجعه بار دیگر در تبلیغات تلویزیونی، استفاده از مردان و بچه ها با مو های بور و چشم های آبی در آگهی هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نمونه از خطا های آگهی های تلویزیونی و محیطی

چند نمونه از خطا های آگهی های تلویزیونی و محیطی