مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-30سياسي

قبل از رواج منکر در جامعه به فکر اصلاح آن بود


قبل از رواج منکر در جامعه باید به فکر اصلاح آن بود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: قبل از رواج منکر در جامعه باید به فکر اصلاح آن بود.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب پیش از ظهر امروز (8 آبان ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه دوران نوجوانی یکی از حساس ترین و بااهمیت ترین دوران زندگی انسان است، دوره ای که فرد نه کودک است و نه به بلوغ کامل رسیده، عنوان کرد: در دین مبین اسلام در زمینه توجه به جوان و نوجوان بسیار تاکید شده است.

وی به تشریح روایاتی در زمینه اهمیت دوره جوانی و نوجوانی پرداخت و بیان کرد: قلب جوان و نوجوان همچون زمین خالی آماده پذیرش است، به همین خاطر باید تلاش شود قلب پاک و آماده جوان و نوجوان با معارف دین آشنا شود تا بتوانند در مقابله تهاجمات فرهنگی دشمنان از خود دفاع کنند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه هر چه اسباب و زمینه های فساد و انحراف در جامعه زیاد شود، فعالیت نهادهای فرهنگی نیز به تبع آن باید بیشتر خواهد شد، گفت: باید با برنامه های اسلامی و دینی با توطئه و تهاجم فرهنگی دشمن مقابله به مثل کرد تا نقشه دشمن خنثی شود.

وی با گرامی داشت هشم آبان سالروز شهادت شهید فهمیده که با 13 سال سن در مقابل دنیا ایستاد و همچنین گرامی داشت نوجوانانی مانند شهید لندی که با الگوگیری از شهدا خود را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از رواج منکر در جامعه به فکر اصلاح آن بود

قبل از رواج منکر در جامعه به فکر اصلاح آن بود