مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-30اقتصادي

تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در زنجان


مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو از تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در این شرکت خبر داد.

- برای اولین بار در ایران توسط شرکت ایران ترانسفو محقق شد؛ تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در زنجان ایسنا/زنجان مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو از تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در این شرکت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، بهزاد ظهیری در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت برق ایران، از تولید و تست موفقیت آمیز نخستین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکتریک در کشور با مشخصات 55MVA 20/0.

83 KV EAF خبر داد.

وی افزود: ترانسفورماتورهای تغذیه قوس الکتریک (EAF Transformers) به دلیل حساسیت کاربرد آن ها و دارا بودن سطح جریان بسیار بالا از پیچیده ترین و پرکاربردترین تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در صنعت فولاد بوده و تولید این نوع ترانس؛ ترجمه ما می توانیم است.

این مسئول با اشاره به اینکه تولید این نوع از ترانسفورماتور یکی از قول هایی بود که در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری در سال گذشته به ایشان داده شده بود، گفت: این گام بلند مهندسان گروه صنعتی ایران ترانسفو مسرت بخش است؛ چرا که با تلاش متخصصان توانمند و پرسنل سخت کوش توانستیم به وعده خود در کوتاه ترین زمان ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در زنجان

تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در زنجان