مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-30اقتصادي

صالح آبادی: استقلال بانک مرکزی را دنبال می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صالح آبادی در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی، اعضای اتاق های بازرگانی و تولیدکنندگان اظهارداشت: - رییس کل بانک مرکزی با اشاره به بهبود شاخص های اقتصادی، گفت: در هفت ماهه امسال میزان ارز عرضه شده در سامانه نیما توسط صادرکنندگان، معادل کل سال گذشته بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صالح آبادی در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی، اعضای اتاق های بازرگانی و تولیدکنندگان اظهارداشت: حمایت از بخش تولید، صادرات و نیز واردات کالا های سرمایه ای، ماشین آلات و مواد اولیه از ضروریات کشور است که باید به گونه ای برنامه ریزی شود که علاوه بر تشویق صادرات، واردات مواد اولیه و ماشین آلات نیز مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: ارز حاصل از صادرات یا ناشی از نفت و میعانات و بخشی از آن که در بازار نیما نیز عرضه می شود برای واردات مواد اولیه و مصرفی و بخشی نیز برای واردات کالا های سرمایه ای استفاده می شود.

رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: البته با برنامه ریزی های انجام شده، تأمین ارز و سرمایه برای پروژه های با توجیه اقتصادی را نیز به طور جدی مدنظر داریم.

رییس شورای پول و اعتبار درباره احیای واحد های تملک شده توسط بانک ها عنوان کرد: در حال حاضر برای جلوگیری از توقف تولید واحدها، این موضوع در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالح آبادی: استقلال بانک مرکزی را دنبال می کنیم

صالح آبادی: استقلال بانک مرکزی را دنبال می کنیم