مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-30اقتصادي

آغاز فعالیت رسمی انجمن کارگزاران گمرکی در اتاق بازرگانی فارس


رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس از آغاز رسمی فعالیت انجمن کارگزاران گمرکی، پس از ثبت در اتاق ایران، در اتاق بازرگانی، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس از آغاز رسمی فعالیت انجمن کارگزاران گمرکی، پس از ثبت در اتاق ایران، در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس خبر داد.

خسرو فروغان شنبه 8 آبان در جلسه این کمیسیون که به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد، به معرفی انجمن کارگزاران گمرک و شرح خدمات این انجمن پرداخت و گفت: آغاز به کار این انجمن نوید فعالیت های مثبت در این بخش خواهد بود.

فروغان با بیان اینکه این انجمن نیز مانند سایر انجمن ها به صورت مستقل و قوی خدمات خود را به جامعه مخاطبان ارائه می کند، افزود: این انجمن باید نگاه ملی و توسعه ای را برای صادرات استان داشته باشد و اعضای آن باید از تجربیات خود برای کمک به صادرات استان استفاده کنند.

فروغان اظهار کرد: دولت به دنبال استفاده حداکثری از امکانات و شرایط برای بهبود اقتصاد کشور است و در این راه بخش خصوصی با نقش آفرینی تشکل ها و فعالان اقتصادی همواره در کنار دولت خواهد بود تا چرخه اقتصادی روانی در کشور داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت رسمی انجمن کارگزاران گمرکی در اتاق بازرگانی فارس

آغاز فعالیت رسمی انجمن کارگزاران گمرکی در اتاق بازرگانی فارس