مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-30اقتصادي

جدول میزان افزایش وام های دانشجویی منتشر شد/ وام تحصیلی متاهل ها 2 برابر مجردها


معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم مبالغ وام های دانشجویی را اعلام کرد و گفت: وام تحصیلی دانشجویان متاهل در سال تحصیلی جدید دو برابر دانشجویان مجرد افزایش یافت.

- با اشاره به وام های دانشجویی و مبالغ آن در سال تحصیلی جدید گفت: در حال حاضر پنج نوع وام شامل وام شهریه، ودیعه مسکن، ضروری، تحصیلی و وام ویژه دکتری به دانشجویان ارائه می شود که با مصوبه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید (1400-1401) مبالغ تمام این وام ها به جز وام ویژه دکتری تا سقف 30 درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به مبالغ وام هایی که برای سال تحصیلی جدید افزایش یافته اند، ادامه داد: مبلغ وام تحصیلی برای دانشجویان مجرد در همه مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی گذشته یک میلیون و 500 هزار تومان در هر نیمسال بود که با مصوبه جدید به 1ملیون و 950 هزار تومان و برای دانشجویان متأهل (دو برابر دانشجویان مجرد) به 3 میلیون و 900 هزار تومان افزایش یافت.

وی افزود: همچنین وام ودیعه مسکن متاهلی که برای همه مقاطع تحصیلی یک بار در طول هر مقطع تحصیلی پرداخت می شود، در شهر تهران 25 میلیون تومان، در کلان شهرها 20 میلیون تومان و در سایر شهرها 15 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که این مبالغ نیز با 30 درصد افزایش به ترتیب در تهران به 32 میلیون و 500 هزار تومان و در کلان شهرها به 26 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدول میزان افزایش وام های دانشجویی منتشر شد/ وام تحصیلی متاهل ها 2 برابر مجردها

جدول میزان افزایش وام های دانشجویی منتشر شد/ وام تحصیلی متاهل ها 2 برابر مجردها