مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-30اجتماعي

ثبت 10 میلیون تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل


معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 10 میلیون تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا عبدی ظهر امروز در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل - آستارا اظهار کرد: بیش از 10 میلیون تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است که محورهای اردبیل - آستارا محدوده گردنه حیران، اردبیل - آبی بیگلو و بیله سوار - سه راهی بیله سوار دارای بیشترین تردد تخلف سبقت غیرمجاز هستند.

وی افزود: 7 میلیون و 288 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در 7 ماه گذشته به ثبت رسیده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان این که 71 سامانه ترددشمار در جاده های استان فعال است، بیان کرد: محورهای اردبیل - آستارا، اردبیل - نیر و اردبیل - مغان بیشترین تردد استان را دارند.

اهمیت رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در فصول بارندگی عبدی ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی و هوشمندسازی جاده های استان را از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای برشمرد و تصریح کرد: از رانندگان درخواست می کنیم با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی به ویژه در فصول بارندگی، از هرگونه سبقت های غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز در جاده ها پره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 10 میلیون تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل

ثبت 10 میلیون تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل