مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-30حوادث

انهدام باند سارقان طلاجات با 18 فقره سرقت در قائمشهر


جانشین انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان طلاجات با 18 فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد.

- ، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان قائم شهری مبنی بر سرقت طلا از منزل آنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قائم شهر پس از حضور در صحنه های سرقت و با جمع آوری ادله و آثار وقوع جرم و با اقدامات اطلاعاتی، عامل و رابط سارقان را در قائم شهر شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم در بازجویی های تخصصی، دیگر همدستانش را که اهل یکی از استان جنوب غربی کشور بودند را معرفی کرد.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مأموران با اقدامات عملیاتی و هماهنگی با مقام قضایی، توانستند پنج متهم دیگر را در مخفیگاهشان دستگیر که در بازجویی های انجام شده و با مشاهده مدارک و مستندات لب به اعتراف گشودند.

وی اظهار داشت: سارقان در بازجویی های خود به 18 فقره سرقت طلاجات از منازل در شهرستان قائم شهر اعتراف کردند وگفت: ارزش ریالی طلاجات مسروقه 90 میلیارد ریال بوده است.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به سرقت های مهم این باند، گفت: از سرقت های مهم این باند، دو کیلو و700 گرم شمش طلا و یک کیلو 300 گرم طلا از دو منزل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان طلاجات با 18 فقره سرقت در قائمشهر

انهدام باند سارقان طلاجات با 18 فقره سرقت در قائمشهر