مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-30دانش

ایجاد توسعه زیر ساخت های ورزشی در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا نقدی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در وبینار کشوری آینده پژوهی ورزش به میزبانی این دانشگاه ضمن خیرمقدم گفت: - رییس مرکز مشاوره و تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از توسعه زیرساخت های ورزشی در دانشکده فنی و حرفه ای پسران و دختران شاهرود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا نقدی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در وبینار کشوری آینده پژوهی ورزش به میزبانی این دانشگاه ضمن خیرمقدم گفت: ورزش یکی از اصلی ترین مولفه های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه است که با نهادینه کردن آن در بین عموم مردم، می توان به سمت قله های موفقیت در تمام زمینه ها پیش رفت.

سمنان از استان های پیشرو در ورزش دانشگاهی است نقدی با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام به ورزش عنوان داشت: تاثیرات ورزش بر جسم و روح انسان بر کسی پوشیده نیست.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در جوامع دانشگاهی بر سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش، گفت: تمامی دانشگاهیان موظفند در این مسیر برنامه ریزی و اقدام کنند.

نقدی افزود: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامت جسم و روان دانشجویان، کارکنان و اساتید و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی، موجبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد توسعه زیر ساخت های ورزشی در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان

ایجاد توسعه زیر ساخت های ورزشی در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان