مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-30اقتصادي

یکم دی ماه، آخرین ملهت نسخه کاغذی در همدان


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه روند نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز درمانی بخش دولتی همدان کند است گفت: طبق قانون بعد از یکم دی ماه هیچ نسخه کاغذی قابل پذیرش و پرداخت نیست.

- سعید فرجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سال گذشته و اوایل امسال اقدامات ارزشمندی در کشور صورت گرفت که مهمترین آن الکترونیکی کردن سیستم بوده است افزود: طبق قانون برنامه ششم توسعه که از سال 96 آغاز شده است، اجرای پرونده الکترونیک تاکید شده اما متاسفانه این موضوع تاکنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه سال 97 سازمان های بیمه گر نسخه نویسی الکترونیکی را آغاز کردند که بخشی از پرونده الکترونیکی سلامت شهروندان است گفت: اقدامات اولیه در این خصوص صورت گرفت و برخی از استان ها پایلوت این طرح شدند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سال 98 نیز قرار شد در هر استانی یک شهر پایلوت باشد که ما همدان را انتخاب کردیم تأکید کرد: سازمان بیمه سلامت در سال 99 به مراکز و موسسات درمانی کشور تاکید کرد که نسخ نیز تاثیر داشته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان تصریح کرد: در استان همدان روند نسخه نویسی الکترونیک در بخش دولتی کند شده که امیدواریم روند بهتری پیدا کند چون طبق قانون تا پایان آذرماه فرصت داریم و بعد از یکم دی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکم دی ماه، آخرین ملهت نسخه کاغذی در همدان

یکم دی ماه، آخرین ملهت نسخه کاغذی در همدان