مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-30سياسي

انتصاب، راه حلی برای ترمیم اعتماد


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زینب بذرافشان؛ در سال های اخیر عوامل متعددی باعث بروز جو بی اعتمادی به دولت در میان توده مردم شده است و بار سنگین بازگرداندن و جلب اعتماد مردم نیز به وظایف خطیر دولت سیزدهم افزوده شده.

- پر واضح است که ریشه بسیاری از فساد های شکل گرفته در دستگاه های دولتی ناشی ازانتصابات غلط است و همچنین گاه برخی از انتصاب های نادرست مشکلی حل نمی کند که هیچ، خود عامل بروز مشکلات و خسارات سنگین خواهد بود.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، زینب بذرافشان؛ در سال های اخیر عوامل متعددی باعث بروز جو بی اعتمادی به دولت در میان توده مردم شده است و بار سنگین بازگرداندن و جلب اعتماد مردم نیز به وظایف خطیر دولت سیزدهم افزوده شده.

در شرایط کنونی از مسئولین انتظار می رود اعتماد عمومی را در سایه ی انتصابات عالمانه و مدبرانه و بر سر کار اوردن مدیران توانمند در کنار عملکرد صادقانه به ثمر برسانند چرا که انتصاب بجا موجب حفظ آرامش جامعه می شود واساس قوام پایه ی های یک دولت بر اعتماد و حمایت مردمی می باشد.

اما اخیراً گاه در انتصابات دولتی شاهد مواردی هستیم که در تحقق جلب سرمایه ی اعتماد ملی و بهبود شرایط فعلی خلل جدی ایجاد می کند، مسلم است که بسیاری از نارضایتی های مردمی ریشه در انتصاب غلط دارند، هنگامی که ما نارضایتی های مردم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب، راه حلی برای ترمیم اعتماد

انتصاب، راه حلی برای ترمیم اعتماد