مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-30سياسي

خوزستان در زمینه عفو سرلوحه دیگر استان های کشور / سازش دو طائفه دیگر در خوزستان


پس از هفت سال دو طایفه در روستای پتک جلالی باغملک استان خوزستان که نزاع خونین آنها منجر به کشته شدن 18 نفر، قصاص، مجروحیت و آوارگی چندین خانوار شده بود بالاخره سازش کردند.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پس از هفت سال نزاع خونین بین 2 طایفه روستای پتک جلالی باغملک استان خوزستان که منجر به کشته شدن 18 نفر، قصاص، مجروحیت و آوارگی چندین خانوار شد، همزمان با سفر استانی رییس قوه قضاییه به دستور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای نشستی در این خصوص با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و مقامات استانی و محلی، 2 طرف درگیری و بزرگان ایل ممبینی برگزار شد.

الفت معاون فرهنگی قوه قضاییه در این خصوص گفت: در این نشست با گذشت خانواده مقتولان و پرداخت دیه و بازگشت اهالی هر 2 طایفه به روستای پتک جلالی باغملک، قرارداد صلح و سازش بین 2 طایفه درگیر امضا شد.

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه خوزستان در زمینه عفو سرلوحه دیگر استان های کشور است، افزود: خوزستان یکی از استان های موفق در موضوع صلح و سازش است که در سطح کشور به صورت مشهود و عینی شاهد این موضوع هستیم.

الفت افزود: رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای وحدت و اتحاد و انسجام است و این درگیری ها نقشه دشمنان است که می خواهند ما درون خودمان دچار اختلاف باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان در زمینه عفو سرلوحه دیگر استان های کشور / سازش دو طائفه دیگر در خوزستان

خوزستان در زمینه عفو سرلوحه دیگر استان های کشور / سازش دو طائفه دیگر در خوزستان