مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-30ورزشي

پرداخت اولین قسط قرارداد بازیکنان تیم شهرداری


معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: با مساعدت شورای شهر و شهردار همدان، پیش از دیدار هفته سوم درصدی از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری پرداخت شد.

- علی پناهی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به تیم فوتبال شهرداری اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان با یک تیم بومی و کادر فنی بومی به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری همدان با ظرفیت بیش از 80 درصد بازیکنان بومی و کادرفنی صد درصد بومی به دنبال اثبات شایستگی های فوتبال همدان است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: در این فصل با بهره بردن از بازیکنان بومی، باانگیزه و جوان در کنار کادر با دانش خود به دنبال شگفتی سازی در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم.

وی با اشاره به پرداخت اولین قسط از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: با مساعدت اعضای شورای شهر و شهردار توانستیم پیش از اعزام تیم به سیرجان درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

پناهی زاده بیان کرد: امیدواریم بعد از این نیز، با درایت و حمایت های اعضای ورزش دوست شورای اسلامی شهر و شهردار حامی ورزش طبق قرارداد و به موقع تعهدات خود را به بازیکنان پرداخت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت اولین قسط قرارداد بازیکنان تیم شهرداری

پرداخت اولین قسط قرارداد بازیکنان تیم شهرداری