مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-30اقتصادي

تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در شرکت ایران ترانسفو


مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، از تولید و تست موفقیت آمیز نخستین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکتریک در کشور با مشخصات 55MVA 20/0.

83 KV EAF خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت برق ایران، از تولید و تست موفقیت آمیز نخستین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکتریک در کشور با مشخصات 55MVA 20/0.

83 KV EAF خبر داد.

بهزاد ظهیری افزود: ترانسفورماتورهای تغذیه قوس الکتریک (EAF Transformers)به دلیل حساسیت کاربرد آنها و دارا بودن سطح جریان بسیار بالا از پیچیده ترین و پرکاربردترین تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در صنعت فولاد است و تولید این نوع ترانس یعنی ترجمان ما می توانیم است.

وی با اشاره به اینکه تولید این نوع از ترانسفورماتور یکی از قول هایی بود که در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری در سال گذشته به ایشان داده شده بود، گفت: این گام بلند مهندسان گروه صنعتی ایران ترانسفو مسرت بخش است چرا که با تلاش متخصصین توانمند وپرسنل و قطع وابستگی در تأمین این نوع از ترانسفورماتورها برداشته و موجب جلوگیری از خروج میلیون ها دلار ارز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در شرکت ایران ترانسفو

تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در شرکت ایران ترانسفو