مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-30اجتماعي

صدور 62 اخطاریه محیط زیستی به واحدهای آلاینده و توقف فعالیت 17 واحد متخلف


برنامه ویژه پایش های محیط زیست استان تهران از هفته گذشته آغاز شده است و براساس این گشت و پایش ها، محیط زیست تهران شب ها مورد رصد قرار می گیرد تا از فعالیت های آلاینده جلوگیری شود.

- معاون محیط زیست استان تهران گفت: برنامه ویژه پایش های محیط زیست استان تهران از هفته گذشته آغاز شده است و براساس این گشت و پایش ها، محیط زیست تهران شب ها مورد رصد قرار می گیرد تا از فعالیت های آلاینده جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا زهره عبادتی اظهارکرد: طی یک هفته گذشته 21 محور مواصلاتی در سطح استان از سوی کارشناسان محیط زیست و اکیپ های گشتی، مورد پایش و کنترل شبانه قرار گرفت که در مجموع از 668 واحد صنعتی کوچک و بزرگ مقیاس بازدید شد.

معاون محیط زیست انسانی محیط زیست استان تهران ادامه داد: در این زمینه 70 مورد بازدید از واحدهای بزرگ مقیاس دارای پتانسیل آلایندگی در شب از جمله نیروگاه ها و کارخانجات سیمان به انجام رسید که در این بازدیدها نوع و میزان سوخت نیروگاه ها و صنایع بزرگ به صورت شبانه روزی پایش و کنترل و از خروجی دودکش های کلیه نیروگاه ها و صنایع نفتی نمونه برداری لازم شد.

وی با اشاره به اینکه پایش 598 مورد از واحدهای صنعتی کوچک مقیاس در سطح استان از دیگر اقدامات انجام شده در این گشت و پایش ها بود، اظهارکرد: پایش 28 مورد مراکز معاینه فنی خودروها به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 62 اخطاریه محیط زیستی به واحدهای آلاینده و توقف فعالیت 17 واحد متخلف

صدور 62 اخطاریه محیط زیستی به واحدهای آلاینده و توقف فعالیت 17 واحد متخلف