مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-30پزشكي

اجرای طرح خانه به خانه تزریق واکسن کرونا در بوشهر


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: طرح واکسیناسیون سیار با هدف واکسینه کردن سالمندان و بیماران بستری در منزل که توان مراجعه به مراکز واکسیناسیون کرونا را ندارند در شهرستان بوشهر در حال انجام است.

- مهندس حسن فخرایی اظهار کرد: برای اینکه جامعه به روال عادی فعالیت های خود بازگردد و مجدداً کسب وکارها رونق بگیرد، همچنین دوباره شاهد پیک بالای کرونا و از دست دادن عزیزانمان نباشیم پوشش واکسیناسیون کرونا به حد مطلوبی برسد.

وی افزود: در جهت ارائه خدمات به سالمندان بیماران بستری در منزل مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تمهیداتی را فراهم نموده است تا افراد دارای مشکلات جسمی و سالمندانی که به هر دلیلی امکان مراجعه مراکز واکسیناسیون را ندارند خدمات واکسیناسیون را در منزل توسط واحدهای سیار دریافت نمایند.

این مقام مسئول بیان کرد: تیم واکسیناسیون سیار شامل یک پزشک، واکسیناتور و یک ثبت کننده است که همه روزه به غیر از جمعه ها در شیفت صبح آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تصریح کرد: شهروندان برای دریافت این خدمات می توانند شماره تلفن و نشانی دقیق منزل خود را به مرکز خدمات جامع سلامت محل زندگی خود ارائه نمایند تا در زمان بندی مقرر واحدهای سیار خانه به خانه برای تزریق واکسن به نشانی این افراد اعزام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح خانه به خانه تزریق واکسن کرونا در بوشهر

اجرای طرح خانه به خانه تزریق واکسن کرونا در بوشهر