مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-30اقتصادي

سقف وام اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد 2 برابر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر خادمی، با بیان اینکه در هفت ماهه اول سال جاری، 94 هزار و 493 شغل توسط کمیته امداد برای مددجویان ایجاد شده است، - سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه برنامه کمیته امداد برای ایجاد اشتغال تا پایان سال جاری ایجاد 300 هزار شغل است، گفت: 47 درصد از اشتغال ایجاد شده سهم زنان و عمدتا زنان سرپرست خانوار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر خادمی، با بیان اینکه در هفت ماهه اول سال جاری، 94 هزار و 493 شغل توسط کمیته امداد برای مددجویان ایجاد شده است، اظهار کرد: برنامه کمیته امداد تا پایان سال ایجاد 300 هزار شغل است.

وی ادامه داد: البته معمولا در 6 ماهه اول سال فرایند تامین اعتبارات از بانک ها انجام می شود و در 6 ماه دوم با قدرت بیشتری پرداخت تسهیلات و اشتغال زایی شروع می شود.

این اشتغال های ایجاد شده در همه حوزه هاست، اما عمده مشاغل، مشاغل خرد و خانگی هستند که با سرمایه اولیه ای توسط فرد و به صورت مستقل ایجاد می شود.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد افزود: طرح های اشتغال مددجویان، تحت نظارت و مشاوره شغلی همکاران اشتغال امداد قرار گرفته و تلاش می کنیم از ظرفیت راهبری کارآفرینان حرفه ای استفاده کنیم؛ البته نظارت و مشاوره شغلی کار روتین کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف وام اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد 2 برابر شد

سقف وام اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد 2 برابر شد