مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-30اجتماعي

آموزش مجازی و حضوری باید در کنار هم برگزار شود


برای اینکه به رشد علمی مطلوب برسیم لازم است آموزش حضوری و مجازی را در کنار هم داشته باشیم.

- قزوین-یک کارشناس حوزه آموزش گفت: برای اینکه به رشد علمی مطلوب برسیم لازم است آموزش حضوری و مجازی را در کنار هم داشته باشیم.

توفیق محمدحسینی در گفت و گو با کمبودهایی در تولید محتوای آموزش الکترونیک در آموزش و پرورش حس می شد ولی با وقوع این اتفاق الواح مختلفی با بالاترین کیفیت در سطح کشور تهیه شده و در دسترس همه دانش آموزان قرار گرفته است.

این کارشناس آموزش بیان کرد: هم اکنون در اپلیکیشن شاد آموزش های مجازی با کیفیت مورد تأیید وجود دارد و دانش آموزان در سراسر کشور از مناطق محروم تا همه شهرها می توانند به این محتواها دسترسی داشته باشند که این موضوع یک حسن محسوب می شود.

محمدحسینی مطرح کرد: نیاز امروز جامعه آموزشی ما این است که باید وارد مرحله آموزش معکوس شود، به این معنی که دانش آموزان پیش مطالعه داشته باشند و کلاس درس به مباحثه و موضوعات اکتشافی اختصاص یابد، دانش آموزان بخشی از آموزش کلاس شوند و با آموزش ودرس همراه باشند.

وی بیان کرد: دانش آموز باید به خود ارزیابی برسد، در شرایطی که ما دسترسی مستقیم به دانش آموزان نداریم حس مسئولیت در برابر آموزش و پیشرفت داشته باشند و در این راستا خانواده ها و خود دانش آموزان نقش دارند و از حالت سنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی و حضوری باید در کنار هم برگزار شود

آموزش مجازی و حضوری باید در کنار هم برگزار شود