مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-30اقتصادي

افزایش 30 درصدی تولید کشاورزان با اجرای طرح «جهش تولید»


رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با اشاره به حمایت ها و مشوق های این ستاد از کشاورزان، گفت: با اجرای طرح جهش تولید در 235 هزار هکتار از دیم زارهای استان 30 درصد به عملکرد و راندمان تولید کشاورزان افزوده می شود.

- طرح تاب آوری زنان و دختران ایلامی در 5 شهرستان ایلام برگزار می شود ایسنا/ایلام معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی استان ایلام گفت: طرح آگاه سازی زنان و دختران با تاکید بر آموزش سلامت جنسی و افزایش تاب آوری در استان اجرا می شود.

فروزان افسرده در گفت وگو با ایسنا ، با بیان اینکه این طرح در پنج شهرستان ایلام، چرداول، آبدانان، دره شهر و مهران اجرا می شود، اظهار کرد: جامعه هدف طرح شامل دختران نوجوان و جوان 15 تا 20 سال و زنان جوان20 تا 35 سال است که به مدت 50 ساعت آموزش های مختلف متناسب با ابعاد طرح را کسب خواهند کرد.

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی استان ایلام با اشاره به اینکه آموزش های مورد نظر برای زنان شامل مباحثی نظیر آشنایی با سلامت جنسی، آشنایی با حقوق جنسی، باروری و برابری جنسیتی، باروری و سبک زندگی سالم است، خاطر نشان کرد: آشنایی و درک تغییرات جسمی و روانی بلوغ، جامعه پذیری جنسی و عوامل مرتبط با آن و آشنایی با سلامت جنسی نیز از جمله آموزش های ارائه شده به دختران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی تولید کشاورزان با اجرای طرح «جهش تولید»

افزایش 30 درصدی تولید کشاورزان با اجرای طرح «جهش تولید»