مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-30پزشكي

اجرای نظام ارجاع به صندوق بیمه همگانی در سه شهرستان زنجان


برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در صندوق بیمه همگانی از 10 آبان ماه در شهرستان های ابهر، خرم دره و خدابنده آغاز خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس بیمه سلامت استان زنجان گفت: برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در صندوق بیمه همگانی از 10 آبان ماه در شهرستان های ابهر، خرم دره و خدابنده آغاز خواهد شد.

یعقوب شیویاری ظهر امروز (8 آبان ماه) در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بیمه سلامت، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور در اداره کل بیمه سلامت در هفته سلامت براساس روزشمار به ترتیب با عناوین پوشش همگانی و حفاظت مالی از بیمه شدگان، کرونا و حمایت بیمه ای، سازمان الکترونیک و هوشمندسازی، پزشک خانواده و نظام ارجاع، پیشگیری فرهنگ سازی و آموزش، تجمع منابع و خرید راهبردی و مشارکت های اجتماعی و تکریم شرکای کاری، اقدامات و برنامه های مختلفی انجام شده است.

وی در رابطه با برنامه پزشک خانواده و اجرایی شدن نظام ارجاع در صندوق بیمه همگانی، افزود: در شهرستان های ابهر، خرم دره و خدابنده اقدامات لازم برای این منظور انجام شده و با توجه به تغییرات انتصاب پزشکان، اجرای برنامه پزشک خانواده و اجرایی شدن نظام ارجاع در صندوق بیمه همگانی آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نظام ارجاع به صندوق بیمه همگانی در سه شهرستان زنجان

اجرای نظام ارجاع به صندوق بیمه همگانی در سه شهرستان زنجان