مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-30اقتصادي

صنعتگران زنجانی 4 هزارو 350 میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند


مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از پرداخت 4 هزار و 350 میلیون ریال تسهیلات صنایع دستی در زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مناطق محروم، روستاها و حاشیه شهرها است، افزود: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مأموریت محرومیت زدایی و معاونت صنایع دستی با رسالت حمایت از صنایع دستی و هنرهای سنتی در مأموریت اشتغال آفرینی این افراد، هم افزا شدند و با نگاهی همسو از هنرمندان صنایع دستی و صنعتگران این حوزه حمایت می کنند.

ارجمند با اشاره به اینکه احیای و توسعه صنایع دستی بومی استان، معرفی آن ها از اهدا پرداخت این تسهیلات است، گفت: ملیله کاری، چاروق دوزی، چاقوسازی، مسگری، قلم زنی، گلیم بافی، گیوه بافی و گیوه دوزی از صنایع دستی عمده و بومی استان زنجان به شمار می رود.

وی همچنین از انجام بازدیدهای نظارتی از کارگاه های صنایع دستی خبر داد و گفت: روزانه بین 8 تا 10 اکیپ برای بازرسی در سطح استان اعزام شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح 460 مورد بازدید از کارگاه های صنایع دستی، انجام مستندسازی مسائل مهندسی ایمنی و بهداشتی کارگاه های صنایع دستی و ارائه اطلاعات و مستندات به اداره کل برای دسته بندی و درجه بندی این کارگاه هاست و هر محصول صنایع دستی در حقیقت شناسنامه فرهنگ و هویت ایرانی است، صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتگران زنجانی 4 هزارو 350 میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند

صنعتگران زنجانی 4 هزارو 350 میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند