مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-30سياسي

140 پرونده تخلف بهداشتی کرونایی در سمنان تشکیل شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه واحدهای صنفی ازنظر رعایت پروتکل های بهداشتی دائماً رصد می شوند، گفت: 140 پرونده تخلف بهداشتی کرونایی در سمنان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه واحدهای صنفی ازنظر وضعیت پروتکل های بهداشتی دائماً رصد می شوند، ابراز داشت: در این راستا 140 پرونده برای متخلفان بهداشتی کرونایی در سمنان تشکیل و 10 واحد اقتصادی نیز پلمپ شده است.

وی بابیان اینکه در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان، شهرستان دامغان از وضعیت نارنجی به قرمز تبدیل شد، افزود: رعایت پروتکل های متناسب بارنگ بندی قرمز کرونایی در دامغان امری ضروری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه دامغان طی بازه شهریور و مهر به دلیل رفت وآمدها به شهرستان برای برداشت پسته، دچار تغییر جمعیتی می شود، ابراز داشت: این مهم می طلبد تا با غربالگری و قرنطینه در خصوص مناطق آلوده، خوشه بیماری کنترل شود تا این مهم در استان شیوع پیدا نکند که در این راستا تیم های ویژه در طرح شهید سلیمانی به صورت گسترده نسبت به غربالگری در دامغان اقدام خواهند کرد.

دانایی بابیان اینکه شنبه گذشته مجموعاً 189 بیمار کرونایی در مراکز تحت پوشش دانشگاه بستری بودند که امروز این تعداد به 172 بیمار کاهش یافت، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 پرونده تخلف بهداشتی کرونایی در سمنان تشکیل شده است

140 پرونده تخلف بهداشتی کرونایی در سمنان تشکیل شده است