مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-30سياسي

دستورالعمل مناسب وضعیت قرمز کرونایی در شاهرود و دامغان اجرا شود


استاندار سمنان بر ضرورت رعایت دستورالعمل های مناسب وضعیت قرمز کرونایی در شاهرود و دامغان تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از ساده انگاری بین مردم هشدارهای لازم انتشار داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شهرستان های شاهرود و دامغان در وضعیت قرمز هستند، ابراز داشت: می بایست دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی و فعالیت اصناف و گروه های شغلی متناسب با وضعیت قرمز، در این دو شهرستان با توجه به قرار گیری آن ها در وضعیت قرمز کرونایی، به صورت جدی اجرایی شود.

وی بابیان اینکه برای حفظ سلامت مردم با هیچ شخصی تعارف نداریم تذکر در مرحله اول و سپس برخوردارهای لازم با متخلفان صورت می گیرد، افزود: در ادامه راه مدیریت مقابله با کرونا می طلبد تا از پتانسیل بسیج، بهورزان، دهیاران و روحانیت نیز در حوزه روستاهای شهرستان شاهرود و دامغان برای آگاهی بخشی و مدیریت بحث شیوع کرونا بهره ببریم.

استاندار سمنان بابیان اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، بحث هشدار باش را به صورت جدی به منظور جلوگیری از ساده انگاری در بین مردم باید به انجام برساند، ابراز داشت: شهرستان های با وضعیت رنگ بندی آبی، زرد و نارنجی در استان نیز باید نسبت به حفظ وضعیت فعلی و تلاش برای بهبود شرایط و کاهش شیوع بیماری و قرار گرفتن در وضعیت های بهتر را مدنظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل مناسب وضعیت قرمز کرونایی در شاهرود و دامغان اجرا شود

دستورالعمل مناسب وضعیت قرمز کرونایی در شاهرود و دامغان اجرا شود