مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-30اقتصادي

توقف فعالیت 17 واحد آلاینده محیط زیستی/ مقابله با 107 مورد پسماندسوزی در اطراف تهران


برنامه ویژه پایش های محیط زیست استان تهران از هفته گذشته آغاز و براساس این گشت و پایش ها، محیط زیست تهران شب ها مورد رصد قرار می گیرد تا از فعالیت های آلاینده جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، زهره عبادتی معاون محیط زیست استان تهران اظهار کرد: طی یک هفته گذشته 21 محور مواصلاتی در سطح استان از سوی کارشناسان محیط زیست و های کلیه نیروگاه ها و صنایع نفتی نمونه برداری لازم به انجام رسید.

وی با اشاره به اینکه پایش 598 مورد از واحدهای صنعتی کوچک مقیاس در سطح استان از دیگر اقدامات انجام شده در این گشت و پایش ها بود، افزود: پایش 28 مورد مراکز معاینه فنی خودروها بصورت روزانه و همچنین پایش شبانه روزی شهرک های صنعتی استان به تعداد 20 مورد از دیگر اقدامات انجام شده بود.

معاون محیط زیست انسانی محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در پایش های انجام شده مجموعا 62 مورد اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای آلاینده صادر و به مسئولین آنها ابلاغ شد، تصریح کرد: در طی یک هفته گذشته و در جریان پایش های شبانه، فعالیت 17 واحد آلاینده نیز متوقف شد.

عبادتی همچنین به بازدید ویژه از معادن شن و ماسه استان اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در طول این مدت کارشناسان محیط زیست در گشت های شبانه با 107 مورد حریق ناشی از ضایعات سوزی و پسماند سوزی مواجه شدند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیت 17 واحد آلاینده محیط زیستی/ مقابله با 107 مورد پسماندسوزی در اطراف تهران

توقف فعالیت 17 واحد آلاینده محیط زیستی/ مقابله با 107 مورد پسماندسوزی در اطراف تهران