مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-30ورزشي

سرمربی تیم ملی سکان دار ایثار شیمیدر قم شد


باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم، هدایت تیم بسکتبال با ویلچر این باشگاه در فصل 1400 لیگ برتر باشگاه های کشور را به سرمربی تیم ملی جوانان سپرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از لیگ نیمه تمام سال 1398 بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور و عدم برگزاری لیگ برتر سال 1399 به دلیل شیوع ویروس کرونا، فصل 1400 این رقابت ها از هفته آینده رسما آغاز می شود و همانند چند دوره اخیر نماینده قم با نام ایثار شیمیدر به مصاف رقبا می رود.

باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار که از سال ها قبل با حضور پرتوان علی خوشرفتار و یحیی ابطحی دو تن از یادگاران دوران دفاع مقدس به ورزش جانبازان و معلولین خدمت می کند، سکان هدایت این تیم را برای فصل جدید لیگ برتر به یکی از مربیان موفق این رشته یعنی عباس خاکی سپرده است.

خاکی در حال حاضر سرمربی تیم ملی جوانان ایران است، تیمی که باید به زودی در مسابقات پاراآسیایی جوانان به میدان برود، ضمن اینکه خاکی مربی تیم ملی کشورمان در بازی های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل نیز بود و خارج از کشور هم هدایت ایران با تیم دوم باشگاه ایثار در سال 1394 نیز به دست آورده است.

خاکی در شرایطی هدایت تیم ایثار شیمیدر قم را برای فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور پذیرفته که این تیم ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی سکان دار ایثار شیمیدر قم شد

سرمربی تیم ملی سکان دار ایثار شیمیدر قم شد