مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-30دانش

برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان ضروری است


معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به اینکه توجه به امتحانات حضوری پایان ترم دانشگاه ها امری لازم و ضروری است، گفت: اینکه دانشگاه های کشور آموزش ترکیبی را به چه صورتی ساماندهی و اجرا کنند، - به برنامه داخلی هر دانشگاه مربوط می شود.

از لحاظ خوابگاهی، خدمات رفاهی و درصد دانشجویان غیربومی یک محدودیت جدی بر سر راه آموزش حضوری است، لذا با توجه به تنوع این محدودیت ها برنامه ریزی برای آغاز آموزش حضوری بر عهده دانشگاه هاست که باید مدل خود را ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خاکی صدیق در پنجاه و پنجمین اجلاس سراسری معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با محوریت ازسرگیری آموزش حضوری که امروز شنبه، 8 آبان ماه جاری به صورت مجازی با حضور معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و درنظر گرفتن سلامت دانشجویان و اساتید باید در جهت آغاز آموزش حضوری دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی حرکت کنیم.

وی ضمن قدردانی از اهتمام به جاری بودن آموزش در دانشگاه ها در طول یک سال و هشت ماه گذشته، به از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: علی رغم دستاوردهای آموزش الکترونیکی، جایگاه آموزش حضوری جایگاه غیرقابل انکاری است و باید به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان ضروری است

برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان ضروری است