مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-30ورزشي

اجرای 35 عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 35 عنوان برنامه شاخص و 190 ریز برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 35 عنوان برنامه شاخص و 190 ریز برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد.

سعادت صالحی نیا روز شنبه هشتم آبان ماه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان آغاز و تا 13 آبان ادامه دارد که در این هفته برنامه های متنوعی در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

وی افزود: اولین روز این هفته با نام دانش آموز بسیجی خود باوری و امیدآفرینی نامگذاری شده و در این روز هادی ناطق فر دانش آموز نخبه بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخنرانی کردند و پیاده روی بعد از دعای ندبه در برخی از شهر ها، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سراسر استان توسط دانش آموزان بسیجی و همچنین کمک به برگزاری نماز جمعه از دیگر برنامه های این روز بود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: دومین روز هفته بسیج دانش آموزی به نام دانش آموز بسیجی؛ اخلاق و معنویت نامگذاری شده و در این روز نیز برنامه هایی از جمله رونمایی از شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 35 عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 35 عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد