مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-30سياسي

«چه کسی ماشه را چکاند؟» منتشر گردید/ بررسی رابطه ایران و آمریکا


در کتاب «چه کسی ماشه را چکاند؟» به صورت مستند رابطه آمریکا و ایران و سوابق خصومت و دشمنی آن کشور با ملت ایران در دو فصل؛ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بررسی شده است.

- در کتاب چه کسی ماشه را چکاند؟ به صورت مستند رابطه آمریکا و ایران و سوابق خصومت و دشمنی آن کشور با ملت ایران در دو فصل؛ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بررسی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در تبیین چرایی دشمنی آمریکا با ایران و سوابق این دشمنی و اینکه چه کسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی را آغاز کرد و ادامه داد و نیز چرایی استراتژیک و مبنایی بودن شعار مرگ بر آمریکا این کتاب منتشر نموده است.

این کتاب برای عموم مردم قابل استفاده است لیکن از لحاظ ادبیات و نحوه طرح مطالب بیشتر قشر نوجوان و جوان مخاطب هستند و این مسائل مهم به زبان آنان تبیین و تشریح گردیده است.

این کتاب توسط آقای بغلانی نگاشته شده است و توسط آقای امیر وحید سعیدی فرد، تصویرگری و گرافیک آن انجام پذیرفته است.

مؤلف محترم تلاش کرده به صورت مستند رابطه آمریکا و ایران و سوابق خصومت و دشمنی آن کشور با ملت ایران را در دو فصل؛ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بررسی کرده و برخی از حوادث و رخدادها را به طور مشروح مطرح نماید که دلالت بر این دشمنی ها می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چه کسی ماشه را چکاند؟» منتشر گردید/ بررسی رابطه ایران و آمریکا

«چه کسی ماشه را چکاند؟» منتشر گردید/ بررسی رابطه ایران و آمریکا