مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-30سياسي

اعضای هیئت علمی جایزه جلال آل احمد منصوب شدند


محمدمهدی اسماعیلی طی احکامی جداگانه اعضای هیئت علمی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد را منصوب کرد.

- به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پس از پیشنهاد هیئت امنای جایزه ادبی جلال آل احمد محمدمهدی اسماعیلی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در احکام جداگانه مرتضی سرهنگی، جواد کاموربخشایش، ابراهیم حسن بیگی، مریم بصیری، مریم برادران، کامران پارسی نژاد، حجت الاسلام والمسلمین سعید فخرزاده، محمدرضا شرفی خبوشان و محمود جوانبخت را به عنوان هیئت علمی چهاردهمین دوره این رویداد ادبی منصوب کرد.

پیش از این نیز مریم بصیری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر علمی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب شده بود.

تصویب شیوه نامه اجرایی و انتخاب هیئت داوران چهار بخش داستان بلند و رمان ، داستان کوتاه ، نقد ادبی و مستندنگاری از عمده ترین وظایف هیئت علمی جایزه ادبی جلال آل احمد است.

در متن حکم اعضای هیئت علمی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد آمده است: نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده شما در زمینه ادبیات داستانی به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت علمی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب می شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت علمی جایزه جلال آل احمد منصوب شدند

اعضای هیئت علمی جایزه جلال آل احمد منصوب شدند