مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-30سياسي

جهاددانشگاهی از محورهای برنامه های عملیاتی و فناورانه در کشور است


نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، جهاد دانشگاهی را از محورهای اصلی برنامه های عملیاتی، پژوهشی و فناورانه در کشور دانست.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، جهاد دانشگاهی را از محورهای اصلی برنامه های عملیاتی، پژوهشی و فناورانه در کشور دانست.

سید محمد پاکمهر، ظهر شنبه هشتم آبان در بازدید از جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و دیدار با رییس و معاونان این واحد، بر ضرورت پیگیری برای استفاده از پتانسیل های فناورانه و ایجاد این ظرفیت ها در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اگر برنامه ای برای استفاده از پتانسیل های نوآورانه و موضوعات ابتکاری نداشته باشیم، قطعاً در استان عقب می مانیم، گفت: زندگی بدون داشتن پژوهش و استفاده از فعالیت های دانش بنیان، نمی تواند به درستی پیش برود.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی تمام قد از اتفاقات نوآورانه، پژوهشی و فعالیت های دانش بنیان حمایت می کند.

وی ادامه داد: در قانون بودجه، ظرفیت های بسیار مناسبی برای حمایت از طرح های نوآورانه و دانش بنیان دیده شده که جهاددانشگاهی از محورهای اصلی آن ها قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی از محورهای برنامه های عملیاتی و فناورانه در کشور است

جهاددانشگاهی از محورهای برنامه های عملیاتی و فناورانه در کشور است