مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-30سياسي

روایت «بسم الله محمدی» از نحوه فرار اشرف غنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بسم الله محمدی وزیر دفاع دولت پیشین افغانستان درباره روز فرار اشرف غنی، رییس جمهور فراری این کشور در توییتر خود نوشت: - وزیر دفاع پیشین افغانستان درباره روز گریز رییس جمهوری فراری این کشور نوشت: رییس دفتر اشرف غنی با فریب دادن کارکنان وزارتخانه زمینه فرار وی را از افغانستان فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بسم الله محمدی وزیر دفاع دولت پیشین افغانستان درباره روز فرار اشرف غنی، رییس جمهور فراری این کشور در توییتر خود نوشت: یکی از عوامل سقوط، همین متین بیگ (رییس دفتر اشرف غنی) بود؛ چون با توییت به مردم اطمینان داد که در کابل هیچ تهدیدی وجود ندارد و من و همکارانم را اغفال و زمینه فرار غنی را مساعد ساخت .

محمدی تاکید کرد: قرار بود که از فرودگاه اطلاع بگیریم که چه اتفاقی در حال رخ داده است، اما متین بیگ با عجله به وزارت دفاع آمد و گفت که غنی برای سخنرانی به وزارت دفاع می آید.

این در حالی است که متین بیگ به تازگی به خاطر حمایت از غنی عذرخواهی کرده و گفته است که فروپاشی افغانستان از سال 2014 آغاز شد؛ زمانی که اشرف غنی به قدرت رسید.

پیشتر، روزنامه هشت صبح افغانستان به نقل از یک منبعی گزارش داد که اشرف غنی رییس جمهور سابق افغانستان در ماه آگوست از طریق ازبکستان از این کشور گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «بسم الله محمدی» از نحوه فرار اشرف غنی

روایت «بسم الله محمدی» از نحوه فرار اشرف غنی