مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-30سياسي

رتبه نخست رعایت شیوه های بهداشتی به قم اختصاص دارد


استاندار قم با تاکید بر اینکه در زمینه واکسیناسیون نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتری هستیم گفت: استان قم دارای رتبه نخست در رعایت شیوه نامه های بهداشتی است که از این رو باید از مردم استان تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن بیست و سومین روز از ماه ربیع الاول به عنوان سالروز ورود حضرت کریمه اهل بیت (س) به قم، به برگزاری نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره و بیان کرد: در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت استان های کشور در موضوع شیوع کرونا و آخرین روند مبارزه با آن ارائه شد.

وی افزود: خوشبختانه بر اساس این گزارش، استان قم دارای رتبه نخست در رعایت شیوه نامه های بهداشتی است که از این رو باید از مردم استان تقدیر و تشکر کرد.

استاندار قم همچنین اضافه کرد: البته در زمینه واکسیناسیون نیاز به تلاش های بیشتری در استان داریم که بخشی از این تلاش ها باید معطوف به اطلاع رسانی و اقناع سازی باشد.

وی در این باره به پشتیبانی های مراجع معظم تقلید اشاره و خاطر نشان کرد: این حمایت ها سبب شده تا بسیاری از تحرک های گروه های ضد واکسیناسیون خنثی شود.

استاندار قم با تقدیر از زحمات و تلاش های خیرین حوزه سلامت و حمایت های گروه های مردمی از مراکز واکسیناسیون در قم اذعان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست رعایت شیوه های بهداشتی به قم اختصاص دارد

رتبه نخست رعایت شیوه های بهداشتی به قم اختصاص دارد