مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-30اقتصادي

هوشمندسازی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ عملیاتی شد


معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان گفت: مرحله نخست طرح هوشمندسازی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ، با اتکا به ظرفیت داخلی و با استفاده از سامانه یکپارچه تله متری شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا، ناصر اکبری با اشاره به عملیاتی شدن مرحله نخست طرح هوشمندسازی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ، اظهار داشت: با اجرای این طرح، تخصیص آب از سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ به شهرهای تحت پوشش به صورت هوشمند و عادلانه انجام می شود.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان گفت: بر اساس داده های هواشناسی، وضعیت تقویمی، میزان جمعیت، سرانه مصرف، وضعیت هیدرولیکی شبکه آب و توپوگرافی منطقه، تخصیص آب از سامانه اصفهان بزرگ به شهرهای تحت پوشش به صورت عادلانه و هوشمند انجام می شود.

وی افزود: در این طرح پس از در نظر گرفتن پارامترهای اقلیمی، تقویمی و جمعیتی میزان تقاضای آب در هر پهنه تخمین زده می شود، سپس متناسب با منابع آب در دسترس و با استفاده از حداکثر ظرفیت هیدرولیکی شبکه، تخصیص آب به هر انشعاب از خطوط انتقال انجام می شود.

اکبری با اشاره به زیرساخت های لازم برای اجرای این پروژه بیان کرد: این سامانه در محاسبات و تحلیل های خود از تمام منابع داده ای برخط و غیر برخط موجود در شرکت، اعم از اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ عملیاتی شد

هوشمندسازی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ عملیاتی شد