مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-30پزشكي

داروخانه ها از ابتدای دی ماه فقط نسخه الکترونیک را می پذیرند


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: امکان پذیرش نسخه کاغذی در داروخانه ها برای هیچ سازمان بیمه گری از ابتدای دی ماه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد جعفری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: امکان پذیرش نسخه کاغذی در داروخانه ها برای هیچ سازمان بیمه گری از ابتدای دی ماه وجود ندارد بنابراین پزشکان باید خودشان را برای نوشتن نسخه به صورت الکترونیک بیش از پیش آماده کنند.

وی همچنین بیمه سلامت را سازمانی الکترونیک و هوشمند معرفی کرد و ادامه داد: نسخه الکترونیک جایگزین دفاتر بیمه شد و این موضوع نه فقط موجب کاهش هزینه های دولت در چاپ دفترچه یا جلوگیری از سرگردانی بیماران در زمان تمام شدن برگه های دفاتر بیمه شد بلکه ایجاد رفاه و آسایش عمومی برای جامعه پزشکی و بیمه شدگان را نیز فراهم کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان یادآور شد: بیمه سلامت به عنوان سازمانی تمام الکترونیک تا پایان سال جاری درآید به نخوی که هیچ خدمت کاغذی در هیچ استانی از بیمه سلامت را شاهد نخواهیم بود.

جعفری از افزایش 10 برابری میزان پوشش خدمات بیمه نسبت به گذشته خبر داد و افزود: قبل از سال 73 تعداد افراد بیمه شده در بیمه سلامت 180 هزار نفر بود در حالی که اکنون این تعداد به یک میلیون 800 هزار نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه ها از ابتدای دی ماه فقط نسخه الکترونیک را می پذیرند

داروخانه ها از ابتدای دی ماه فقط نسخه الکترونیک را می پذیرند