مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:102021-10-30سياسي

دانشگاه ها برای حل مسائل کشور برنامه ارائه دهند


سرپرست دانشگاه کاشان با بیان اینکه دانشگاه ها باید اقتصادی، ثروت آفرین و دانش بنیان شوند، گفت: همه انتظار دارند دانشگاه وارد مسائل و چالش ها شود و نیازهای کشور را مرتفع سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، عباس کتابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس شاخص آی اس سی دانشگاه کاشان در جایگاه 11 تا 20 قرار گرفته و در حوزه پژوهش و در تراز بین المللی و جذب دانشجویان خارجی و جذب خیرین نیز ممتاز است.

 سرپرست دانشگاه کاشان با بیان اینکه دانشگاه ها باید اقتصادی و ثروت آفرین و دانش بنیان شوند، خاطرنشان کرد: همه انتظار دارند دانشگاه وارد مسائل و چالش های منطقه شود و نیازهای منطقه را مرتفع سازد.

وی به مشکلات زیست محیطی، اشتغال، آسیب های اجتماعی و صنعت اشاره کرد و افزود: دانشگاه علاوه بر رفع نیازهای کنونی منطقه باید با آینده پژوهی و اهداف بلندمدت بتواند مسائلی که گریبان گیر کاشان خواهد بود از جمله مسائل زیست محیطی، آب و توسعه اقتصادی نیز برنامه ریزی و برای آن راه حلی پیدا کند.

کتابی با اشاره به اینکه دانشگاه باید با ابزار علم حلال مشکلات باشد، افزود: مهم ترین چالش عمده کشور امروز مدیریت است و از آن جا که مدیران اکثراً از فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که اگر بخواهیم مشکل مدیریت را حل کنیم باید نیروهای انسانی در دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها برای حل مسائل کشور برنامه ارائه دهند

دانشگاه ها برای حل مسائل کشور برنامه ارائه دهند