مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-30سياسي

زنگ استکبارستیزی 12 آبان ماه در مدارس کشور نواخته می شود


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری اجتماع یوم الله 13 آبان در سراسر کشور، گفت: زنگ استکبارستیزی صبح روز چهارشنبه 12 آبان ماه در مدارس کشور نواخته می شود.

- ، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر شنبه در نشست استانی بزرگداشت یوم الله 13 آبان، اظهار کرد: ملت ایران در این روز خشم خود از سلطه جویی استکبار جهانی را به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه امسال همزمان با 13 آبان اجتماع بزرگ ملت ایران در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: این اجتماع با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پیش بینی 169 برنامه برای روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ادامه داد: ساعت 10 صبح پنج شنبه اجتماع مردم گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید شرایط لازم برای حضور پرشور مردم در 13 آبان را فراهم کنند، افزود: از همه ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه بزرگداشت یوم الله 13 آبان استفاده می شود.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به توطئه های مختلف دشمن برای ضربه به انقلاب و نظام، تصریح کرد: باید هوشیاری لازم در برابر توطئه های دشمن در میان مردم و مسئولان باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به برخی برنامه های بزرگداشت 13 آبان در سطح کشور اشاره و اضافه کرد: زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ استکبارستیزی 12 آبان ماه در مدارس کشور نواخته می شود

زنگ استکبارستیزی 12 آبان ماه در مدارس کشور نواخته می شود