مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:302021-10-30سياسي

قالیباف: دلسوزان انقلاب مراقب باشند تا مواضعشان به جایگاه مرجعیت خدشه وارد نکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی درباره لزوم رعایت شان و جایگاه مرجعیت در مکتب شیعه در توییتر خود نوشت: - رییس مجلس در توییتر خود نوشت: دلسوزان انقلاب باید ملاحظه داشته باشند مواضع آن ها باعث خدشه به جایگاه رفیع مرجعیت معزّز نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی درباره لزوم رعایت شان و جایگاه مرجعیت در مکتب شیعه در توییتر خود نوشت: مرجعیت در مکتب تشیع دارای جایگاهی با عظمت و بی بدیل است و پاسداری از آن مقام رفیع واجب شرعی است همانا که الفُقَهاءُ أُمَناءُ الرّسُل .

وی ادامه داد: دلسوزان انقلاب باید ملاحظه داشته باشند مواضع آن ها باعث خدشه به جایگاه رفیع مرجعیت معزّز نشود.

گفتنی است روز سی ام مهر ماه آیت الله صافی گلپایگانی در جریان دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی، علاوه بر گفتگو درباره موضوعات کلی جامعه از جمله وضعیت معیشتی مردم، درباره روابط خارجی نیز توصیه هایی را مطرح کرد که با واکنش یک سایت خبری مواجه شد.

آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار گفته بود باید با تمام کشور های دنیا با عزّت و اقتدار رابطه داشته باشیم و اینکه با بسیاری از کشور ها قهر باشیم صحیح نیست و به ضرر مردم عزیزمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: دلسوزان انقلاب مراقب باشند تا مواضعشان به جایگاه مرجعیت خدشه وارد نکند

قالیباف: دلسوزان انقلاب مراقب باشند تا مواضعشان به جایگاه مرجعیت خدشه وارد نکند