مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:352021-10-30سياسي

فیروزآباد باید صنعت محور شود


نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: مردم جهت رفع مشکل اشتغال، احداث صنایع دیگر از مسئولان انتظار دارند و این مهم نیازمند همدلی مدیران شهرستان و کمک متقابل صنایع بزرگی همچون کارخانه سیمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، جلسه هم اندیشی از سوی محمد مهدی فروردین، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، جهت بیان مطالبات مردم و رفع مشکلات کارخانه سیمان با حضور فرماندار، رییس شورای شهر، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و دیگر مسئولان محلی برگزار شد.

محرومیت در فیروزآباد نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند بیان داشت: متاسفانه در شهرستان فیروزآباد با وجود ظرفیت های فراوان، پیشرفت و رشد چندانی نداشته و امید داریم با تعامل متقابل با صنایع بزرگ در منطقه حتی الامکان از محرومت منطقه بزداییم.

محمدمهدی فروردین با طرح سوالی مبنی بر اینکه صنعت برای شهرستان فیروزآباد چه منافعی داشته است، افزود: وقتی تابلو کارخانه سیمان به نام فیروزآباد است انتظار می رود مدیران کارخانه هم خودشان را اهل فیروزآباد بدانند.

وی ادامه داد: مردم جهت رفع مشکل اشتغال، احداث صنایع دیگر از مسئولان انتظار دارند و این مهم نیازمند همدلی مدیران شهرستان و کمک متقابل صنایع بزرگی همچون کارخانه سیمان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزآباد باید صنعت محور شود

فیروزآباد باید صنعت محور شود