مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-30ورزشي

کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا توسط بانوی گیلانی


پس از برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی کومیته رده های سنی پایه دختران، نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان معرفی شدند و نماینده استان گیلان وزن منفی 68 کیلوگرم امید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پایان مرحله نهایی انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته امید بانوان جمهوری اسلامی ایران در وزن منفی 68 کیلوگرم، هنگامه بی غم، کاراته کای قهرمان و با اخلاق استان گیلان پس از پیروزی و برتری مقابل حریفانش، به عنوان نفر برتر این وزن جواز حضور در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در کشور قزاقستان را کسب نمود.

  رییس هیأت کاراته گیلان با اشاره به انتخاب ورزشکار گیلانی در انتخابی تیم ملی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رده های پایه در استان زنجان در دو هفته گذشته برگزار شد که استان گیلان دارای دو سهمیه در هر وزن بود و طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی، هر کسی روی سکو می رفت می توانست جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کند و خانم هنگانه بی غم توانست در این مسابقات مقام سوم را کسب کند و به اردوی تیم ملی راه پیدا کند.

  مزدا صوفی با اشاره به روند انتخاب این ورزشکار بانو گفت: پس از انتخابی درون اردویی موفق شد در بین ورزشکاران منتخب کشوربه برتری کامل دست یابد و به عنوان نفر اول برای مسابقات قهرمانی قزاقستان حضور خواد داشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا توسط بانوی گیلانی

کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا توسط بانوی گیلانی