مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-30سياسي

هفته بسیج دانش آموزی در پردیس/ یادواره پنج شهید دانش آموز پردیس برگزار می شود


جانشین فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: در هفته بسیج دانش آموزی، یادواره شهدای بسیج دانش آموز، پویش نوجوان پلاس در فضای مجازی، حضور و تجلیل از بسیجیان در نماز جمعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، نشست خبری هفته نوجوان ایرانی را در غالب های خوانندگی ، مجری گری، دوبله، طنز و غیره اجرا می شود.

رحیمی افزود: خواهران در این پویش بزرگ فعالیت ویژه ای دارند و برنامه ای را با عنوان دنیای بدون تاریکی آمریکا با طرح پنج سوال از ساکنین مناطق خود پرسیده و در غالب کلیپ های 3 دقیقه ای برای این فرماندهی ارسال می کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: تجلیل از شوراها و فرمانده های افسران جنگ نرم، چهارمین رزمایش پویش همدلی با توزیع 1250 پک 12 قلم لوازم التحریر و 2 هزار بسته با ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان را طی یکسال توزیع کردند.

وی اضافه کرد: رزمایش اقتدار بسیج دانش آموزی پدافند غیر عامل را با حضور مسوولان، عطر افشانی مزار شهدای دانش آموزی سلطان محمد(ص) و تجلیل از بسیجیان نمونه را طی این هفته برگزار خواهیم کرد.

رحیمی تصریح کرد: روز جمعه دانش آموزان بسیجی در نماز جمعه حاضر و با قرائت بیانیه از بسیجی طرح های جهادی بسیاری انجام دادند و در چهار مرکز واکسیناسیون سپاه حضور فعال داشته و هر ساله در رنگ آمیزی، ترمیم، و دیوار نویسی مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بسیج دانش آموزی در پردیس/ یادواره پنج شهید دانش آموز پردیس برگزار می شود

هفته بسیج دانش آموزی در پردیس/ یادواره پنج شهید دانش آموز پردیس برگزار می شود