مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:002021-10-30ورزشي

قهر طلایی المپیک از سالن پس از 2 شکست!/ گنج زاده مسابقات جهانی را از دست داد


سجادگنج زاده کاراته کای سنگین وزن ایران با قبول 2 شکست در 3 مبارزه در رقابت های انتخابی تیم ملی در نهایت با قهر اقدام به ترک سالن کرد و فرصت حضور در رقابت های جهانی را از دست داد.

- قهر طلایی المپیک از سالن پس از 2 شکست!/ گنج زاده مسابقات جهانی را از دست داد سجادگنج زاده کاراته کای سنگین وزن ایران با قبول 2 شکست در 3 مبارزه در رقابت های انتخابی تیم ملی در نهایت با قهر اقدام به ترک سالن کرد و فرصت حضور در رقابت های جهانی را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در اوزان 60- و 84+ کیلوگرم برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2021 در سالن کبکانیان برگزار شد.

در جریان رقابت های انتخابی وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده و صالح اباذری دو کاراته کای حاضر در این وزن در 3 دور از 5 مبارزه پیش بینی شده به مصاف هم رفتند که گنج زاده قهرمان المپیک توکیو پس از یک پیروزی و دو شکست با حواشی زیاد اقدام به ترک سالن مسابقات کرد.

گنج زاده در جریان رقابتهای برگزار شده در دور نخست 6 بر 3 مقابل اباذری پیروز شد اما در دو مبارزه دیگر با نتایج مشابه 3 بر 2 شکست خورد و در حالیکه قصد ترک سالن را داشت با اصرار هروی لباس مبارزه به تن کرد اما در نهایت در حالیکه داوران و کادر فنی تیم ملی منتظر حضور او در مبارزه چهارم برابر اباذری بودند، سالن مسابقات را ترک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر طلایی المپیک از سالن پس از 2 شکست!/ گنج زاده مسابقات جهانی را از دست داد

قهر طلایی المپیک از سالن پس از 2 شکست!/ گنج زاده مسابقات جهانی را از دست داد